Versenyezni megyünk a Lavanttal Ralira is!

0

Interjú Krisztiánnal a Lavanttal Rally előtt, ahol hasonló környezet várja majd őket, mint a Rebenland ralin.

A pályák száma tizenkettő lesz, ami kevesebb mint a Rebenlandi, de ugyan olyan technikás. Előnyt jelenthet az előző verseny tapasztalata?
– Igen, kevesebb lesz. Hatféle pálya, mindegyik kétszer. Valamennyire előnyt jelent, mert hasonló karakterisztikájúak ezek is. Mondjuk a Rebenlandi időjárás miatt, maximum a vonalvezetés lesz hasonló.

Összesen 163 verseny kilométer vár rátok 185 kilométer etappal. Miként lehet ilyen kanyargós pályákra felkészülni?
– Itt majdnem annyi a gyors, mint az etap. Túl sokat nem kell kocsikázni az utcán, nézegettem az útvonal lapot, van olyan két szakasz, amik között nincs kettő kilométer etap, így a sisakot nem igen kell levenni a kettő közt. A pályabejáráson tudunk felkészülni, remélem elég lesz az idő rá, hogy jól feldolgozzuk a pályákat.

Hogy állsz a Opellel? Kiismerted már?
– Ismerem már minden zörrenését. Nagyon rég óta, már mikor épült, Hadik Andrisnak ez az autó, azóta követem a kocsit, és 2006-ban ebben kezdtem navigátori pályafutásomat, úgyhogy szerintem nincs más, amit jobban ismernék.

Ahogy írtam is fentebb, technikás pályák várnak rátok. Ide kell-e váltó áttételt cserélni, mivel a kanyarok nagyon gyorsan jönnek, és a végsebesség is kisebb, mint a magyarországi pályákon.
– Nem változtatunk a kocsin, úgy van ahogy Magyarországon is megyünk vele, jó így, és teljesen jó lesz ide is. A pályák kanyargósabbak és szűkebbek, mint otthon, itiner kell jó, azt pedig a következő napokban kisimítjuk.

Végezetül, hogy is szeretnétek végezni a versenyen?
– Nyilván szeretnénk célba érni, a Rebenlandi eredményeinkkel most is maximálisan elégedettek lennénk, csak újonc vagyok még ezen az oldalon, külföldön meg mindenképp, de versenyezni jöttünk ide is.

 

Kertész Krisztián – Velezdi Eszter
Opel Astra OPC – FA-ZE Tyre Repair Kft.
Lavanttal Rallye – 2018.04.06-07.


Köszönjük Partnereink segítségét: MIHIDRA KFT., KISS ZSOLT EV., NATURGOLD FARM, FIRE-CREW KFT., ZSOMAR-KER KFT., MAGYAR IPAR KFT., T-FOREX KFT., R-PEX 2000KFT., KOKO EXPRESS, BLACK POINT ALAPÍTVA 1991 KFT., KERÉKGYÁRTÓ ÉS TÁRSA KFT., UNIFY KFT., ANDREZOL-NET KFT., D.D.Z.-MED KFT., ADÓ-DÓ PLUSZ KFT., BEST-TYRE GUMI, HORVÁTH KFT., KARTEL 97 BT., H-EURO CONSULT BAU KFT., ASSIST -TREND ÉSZAK KFT., SPÉCI KOMPLETT KFT., TT SPEED KFT., DELTA HUNGÁRIA ÉPÍTŐ KFT., FÉLIX PROFESSIONAL KFT., UNILUB CASTROL NEMZETI IPARI DISZTRIBÚTOR., BÚTORSTRONG BAU INVEST KFT., GLS WESTPARCEL KFT., WEST-START CSOMAGSZÁLLÍTÁS RAKTÁROZÁS KFT., BAR-POR-TRANS KFT., KARCHER., INTERDAIRY HUNGÁRIA KFT., BAROMFIUDVAR 2002 KFT., KELET-METÁL KFT., DANKO TRANS &BAU KFT., TÜF Szerviz – Nyíregyháza, Mátészalka, Fehérgyarmat, Szolnok, Vídia Csavarszaküzlet.

– Hajósi Miklós –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.

Ezt már olvasta?

Csomós Mixi: Egyszer fent, egyszer lent

Csomós Mixi és Nagy Attila számára egy igazi hullámvasút lett a II. Rally Hungary. A nyíre…