Győzelem a Miskolc Ralin!

0

Interjú a Bajnok ralipárossal a Miskolc Rali után.

Először is gratulálok a kategória I. helyhez és az abszolút 31.-hez. Az első gyors kivételével az összes gyorsasági szakaszt győzelemmel teljesítette Eszter és Krisztián az Opel Astra OPC-vel.

Tudtuk, hogy a „hazai pályából előnyt fog kovácsolni a ralipáros, de hogy ekkorát azt ki gondolta volna. Miként is sikerült ez a ralipárosnak, most a nyilatkozatokban el is olvashatják. Körkérdés: Megosztanátok a portálolvasókkal a hétvége történéseit, élményeit, kalandjait, miként is sikerültek a gyorsok, milyen volt a sok néző a pálya mellett?

Velezdi Eszter: Köszönjük, nagyon boldogok vagyunk, hogy végre itthon is dobogóra állhattunk! A hazai pálya mindig egy kicsit a szívünk csücske, sok az ismerős arc a pálya szélén. Itt mindig egy kicsit jobban bizonyítani akar az ember. Krisztián ismereteiben bízva jó reményekkel indultunk neki a versenynek, és jó kis meccseket is vívtunk a kétkerekes kupában. Az új szakaszos részt nem, de a többi pálya vonalvezetése már ismerős volt számomra, viszont én versenykörülmények közt most jártam itt először. Vártam már. Mályinka nagyon tetszett, jó technikás, szeszélyes, és felettébb beszédes. Azt hiszem megtanultam hasból levegőt venni. Összességében nagyon jól éreztük magunkat, a pályák tetszettek. Kicsit hosszúra nyúlt a szombat, így vasárnapra keveset pihentünk, de ezt már megszoktuk. Kettő dolog bántotta a szemem, néhol a gumik hiánya, ott borzasztó felhordásos volt, ami nem baj éppen, ha arra számít az ember. A másik pedig egy-két szurkoló bátorsága. Szeretünk Titeket srácok, de mindenkit várnak haza, ezt sose felejtsétek el!

Belehúztunk az idei évbe, havi két verseny héttel, néha nem könnyű, de én kifejezetten élvezem a kihívásokat, és Krisztián is profi módjára terelgeti a kis Opel útját. Egyre összeszokottabban dolgozunk együtt, úgy vélem ennek az év végén is meg lesz az eredménye.

Nagyon sok biztatást és szeretetet kaptunk mind a pályaszélén etapon, és a szervizben is. Mindig nagyon megható!

Köszönöm a támogatást a HELL-es kollégáknak és főnökömnek, a FA-ZE Team-nek, Krisznek valamint mindazoknak, akik hittek bennem, és azoknak is akik nem! Veletek együtt sikerült ezt elérnünk!

Kertész Krisztián: Szia! Köszönjük Szépen. Nagyon boldogok vagyunk az elért eredménnyel.

Jól láttad, igen, sikerült az összes szakaszt győzelemmel teljesítenünk a kategóriánkban. Az elsőt azért nem, mert etap lett egy baleset miatt. Így, mondhatni elég nagy előnnyel nyertük a P13 kategóriát.

Pénteken a jól megszokott prológ várt minket a népkerti salakoválon, és annyi változást rejtett magában, hogy fordítva kellett menni rajta, mint az előző években megszoktunk. Előttünk egy párossal fellocsolták a pályát, így ránk is elég csúszós salak várt, nem nagyon lehetett a stoppert nézni. Ezért szerettük volna meg mutatni, hogy az első kerekes autóval is lehet keresztbe sodródva látványosan közlekedni. Ez azt hiszem jól sikerült.

Szombat reggel sajnos rögtön várakozással kezdődött, ami rá nyomta a bélyegét a napra, és nagy nagy késések alakultak ki, a sok sok baleset miatt. Így etap lett az első gyorsasági.

Utána lehetett versenyezni, és próbáltam a lehető leggyorsabban menni, amit a kis Opel csak bír. A pályák nyomvonala ismerős volt a Gagyvendégi kivételével, de az mindenkinek új volt, az állapotuk viszont hagyott némi kívánni valót és eszméletlenül felhordásosak lettek, amik így okoztak meglepetéseket a kanyarokban. Az esti körön lett egy generátor csavar törésünk, így elkezdett csúszni az ékszíjunk. A FA-ZE-s srácok ki találtak rá egy megoldást, amivel tudtunk vasárnap is menni. Köszönjük nekik, mert a bükköt vártam az egész Miskolc rallyból nagyon.

Bükkszentet betéve tudjuk, vezettem is már rajta, így elég jó időt tudtunk menni. A Garadna-Mályinka viszont az a szakasz, ami valószínű minden Miskolci Rallys álma, hogy egyszer tudjon menni itt versenyen. A pálya nyomvonala, ritmusváltásai mind azt mutatja, hogy Magyarország egyik legjobb gyorsaságija. Kicsit kövesek voltak a kanyarok, ami miatt figyelni kellett a defektre, és örömömre a Hankook gumijai maximálisan helyt álltak, és bírták a vezetési technikámat. Így, nagyszerű tapadás mellett defektmentesen működtek. Lyukó sem volt ismeretlen, viszont a padkavédő gumik hiánya miatt sok kanyar lett túl koszos, de hát élveztük ezt is.

A szurkolók újra kitettek magukért, sokan voltak és igazán sokszor lehetett látni a nekünk, is csápoló kezeket, aminek külön nagyon örültünk, és nagyon köszönjük Nekik.

Egy mondattal a kérdésedre: Számunkra nagyon nagy élmény volt az idei Miskolc Rally! Igazán itthon éreztük magunkat. Köszönjük mindenkinek, aki valamilyen formában segítette ezt a számunkra nagyszerű eredmény elérésében!

 

Kertész Krisztián – Velezdi Eszter
Opel Astra OPC – FA-ZE Tyre Repair Kft.
HELL 24. Miskolc Rallye – 2018.04.27-29.

Köszönjük Partnereink segítségét: MIHIDRA KFT., KISS ZSOLT EV., NATURGOLD FARM, FIRE-CREW KFT., ZSOMAR-KER KFT., MAGYAR IPAR KFT., T-FOREX KFT., R-PEX 2000KFT., KOKO EXPRESS, BLACK POINT ALAPÍTVA 1991 KFT., KERÉKGYÁRTÓ ÉS TÁRSA KFT., UNIFY KFT., ANDREZOL-NET KFT., D.D.Z.-MED KFT., ADÓ-DÓ PLUSZ KFT., BEST-TYRE GUMI, HORVÁTH KFT., KARTEL 97 BT., H-EURO CONSULT BAU KFT., ASSIST -TREND ÉSZAK KFT., SPÉCI KOMPLETT KFT., TT SPEED KFT., DELTA HUNGÁRIA ÉPÍTŐ KFT., FÉLIX PROFESSIONAL KFT., UNILUB CASTROL NEMZETI IPARI DISZTRIBÚTOR., BÚTORSTRONG BAU INVEST KFT., GLS WESTPARCEL KFT., WEST-START CSOMAGSZÁLLÍTÁS RAKTÁROZÁS KFT., BAR-POR-TRANS KFT., KARCHER., INTERDAIRY HUNGÁRIA KFT., BAROMFIUDVAR 2002 KFT., KELET-METÁL KFT., DANKO TRANS &BAU KFT., TÜF Szerviz – Nyíregyháza, Mátészalka, Fehérgyarmat, Szolnok, Vídia Csavarszaküzlet.

– Hajósi Miklós –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…