Szabó Krisztián: Edzünk északon, versenyzünk délen

0

Lazultak a korlátozások, ennek örömére Csomós Mixi és Nagy Attila pedig előkapta a Skoda Fabia R5-ösét.

A május leginkább a folyamatos edzésről és a Skoda Fabia R5 szerelésének, dekorálásának a befejezéséről szólt Csomós Mixiék életében. A lazításoknak köszönhetően viszont a hónap végén már autózhattak is egy kicsit a fiúk. Sőt! Végre a csapat is megélénkült.
Nem sok híja volt a Skodánknak, a régen várt alkatrészek is befutottak, a beépítésük után pedig csak a Szilveszter Rallye-n szerzett sebeket, illetve karcolásokat kellett eltüntetnie a fényezőnek. A fiúk továbbra is nagyon komolyan veszik a felkészülést. Mixitől rendszeresen kapom a fotót, hogy reggel hét órára már tekert 30 kilométert hegynek felfelé a bringájával. Örülök, hogy ennyire komolyan veszik a felkészülést az idei csonka szezonra. Május 23-án az East Motorsport két másik csapattal karöltve rendezett egy kis tesztet Alsózsolcán egy zárt pályán. Itt értelemszerűen nem csak az East Motorsport versenyzői edzettek, hanem az Északi régióból elég sokan eljöttek a tesztre, mivel remek lehetőséget kínált a szerényebb költségvetéssel bíró versenyzőpárosok számára is a formába lendüléshez. Szerencsére úgy áll a helyzet, hogy a Rally Bajnokság is hamarosan kezdetét veheti, ezért két hét múlva a nyakunkba vesszük az országot és elutazunk a Déli régióba Kisvaszarra, hogy Mixi és Ati ott kezdje meg az éles felkészülést pályafutása első, R5-ös autóval megvívott versenyszezonjára. A június 13-14-i hétvégén fognak a fiúk először a stopper ellen versenyezni 2020-ban.
Van itt infó bőven, ez már valami! Hogy sikerült az alsózsolcai teszt?
Remekül. A csapatnak is jól esett már felébredni a lelassított ritmusból, örömmel pakoltuk be a szervizbuszt, vidáman állítottuk fel a csapatunk sátrait. A rendezvény zártkapus mivolta miatt sajnos csak egy támogatónkat tudtuk megautóztatni. Mixi tökéletesen kihozta a helyzetből, amit lehetett, Attila is eljött a tesztre, együtt is mentek pár kört a fiúk, de a szűk, gumikból kijelölt pálya nem egy R5-ös versenyautónak lett megépítve. Nem lehetett rajta kihasználni egy ilyen erős és széles autónak a tudását. Ám mégis jót tett, hogy mozogtak egy kicsit a srácok, és megmutathattuk a Fabiát a média képviselőinek.

The Rally

Scroll down for English. Nem rég eltöltöttem egy napot az East Motorsport csapatával, akik épp az új pályájukat tesztelték első ízben. Mindenki odarakta rend…

A bajnokságra mik a tervek?
Minden olyan OB futamra szeretnénk benevezni a Csomós Miklós-Nagy Attila párosunkat, amelyiket megrendezhetnek. A Miskolc Rallye után közvetlenül nekünk lesz még egy plusz megmérettetésünk, a Barum Rallye Csehországban, amit megszerettünk az elmúlt években és az idén sem akarjuk kihagyni. Nagyon várjuk már az évnyitó Salgó Rallye-t is, mert kíváncsiak vagyunk, hogy hová lesznek jók a fiúk a bajnoki mezőnyben. Nem tudjuk, hogy mennyit fejlődtek a hosszú holtszezonban az újoncok és a rutinos, öreg rókák. Erre a kérdésünkre valószínűleg már Kisvaszaron választ kaphatunk részben, és utána már nem sokat kell várni arra sem, hogy a kép Salgótarjánban maradéktalanul letisztuljon.
Köszönjük együttműködő partnereinknek:

East Motorsport Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, Északmagyar Téglaipari Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Magyar Trans Kft, Heda- Sped Kft, Tau- Trade Bt, SFT Spannsysteme Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, Juhász Média Kft, MUT Hungária Kft, ASAP Hungária Kft, Lotte Kft, RSZ- Kő Kft, HANKOOK Racing Tires- RTH Versenyabroncs Kft, MOL Racing Kft

Rallye2.hu – Salánki Gábor

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…