Reméljük, hogy minden rendben lesz!

0

Farkas Kálmán csapatvezetőt kérdem a CREDOBUS Salgó Rallye2 verseny előtt.

Tíz gyors, ami gombócból is sok lehet néha, vár Tim Gábor – Timár Tamás ralipárosra két nap alatt, egy városi gyorssal megspékelve.

Szombaton a Salgótarjáni városi gyorssal kezdődik a fiaid számára a CREDOBUS Salgó Rallye2 verseny. 3,6 kilométer, de gondolom jól ki lesz gumizva. Mire is elég ez a rövid szakasz a fiúknak?
– Bemelegítésnek jó lesz! Az Adam-nak a szűk pálya, a bójakerülgetés félig jó is, mert kis, mozgékony autó, viszont hátrány az első hajtás, a visszafordítókba. Ennek fényében gondolom, ismét az elejébe leszünk, mint Komlón, a prológon. Már itt is jól kell menni, mert nem szabad bealudni, bár egy padka csúnya dolgokat tud művelni! 

Vasárnap Cered-Zagyvaróna, Sámsonháza – Nagykeresztúr, és a Vizslás-Salgótarján vár rátok. Régi jó kis szakaszok. Mire is számítotok a második napon, miként tudtok a gumikkal és az üzemanyaggal bánni, hogy elég legyen minden gyorsra?
– Most nincs taktika, menni kell rendesen, ha a technika engedi. A kanyargós Zagyvaróna- Cered fekszik nekünk, mivel a leghosszabb, ezért itt előnyt lehet szerezni. A másik két gyorsnál a lényeg ne legyen benne hosszú tele egyesesek. Lassítózzák ki, rallypálya módjára! Majd az itinerből meglátjuk, a szervezők hogyan gondolták. Sok kanyargós részen fogyni fognak a gumik rendesen, de van cserére is lehetőség, úgyhogy minden rendbe lesz! Az üzemanyag kiszámításában nem lesz hiba, hisz már van tapasztalat hasonló szakaszokból. Nem fogunk most az egyszer plusz súlyt cipelni. Volt már benne 74liter is, tehát az OPEL sokáig csak megy, megy, és megy, ha csurig tankolnánk.

A pénteki egy és a szombati kilenc gyors után Salgótarjánban vár benneteket a céldobogó. Mennyire néz ki nehéznek a CREDOBUS Salgó Rallye2  így első ránézésre?
– Szerintem, jó lesz, igazán jó eredményre számítunk. Most nincs mese, az első három között kell abszolútban végezni. Mert ez majdnem hazai pályának minősül. Ismerősek a pályák a fiúknak, már csak a MARB futamokból is.

Az Opelt mennyire sikerült 100%-ra rendbe rakni a versenyre?
– Most is műtét alatt áll az Opel, bár nem sok a híja, motorikusan és mindent revízióztunk. Még az elektronika adta fel a leckét, sajnos Holczerék a Barum rallyval voltak elfoglalva, így nem tudták a javítást vállalni! Ezt a kis elektromos hibát reméljük, megtaláljuk. Ezért is tesztelünk a verseny hetének szerdán egy keveset, hogy kiderüljön bírja-e a gyűrődést az Adamka, vagy ismét letilt.

Reméljük, hogy minden rendben lesz! 

Kiszolgáljuk izgalommal a nézőket, és a reklám partnereinket is, akik: SPURI Az autó energiaitala, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft., Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft., Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft., Racionál Tuning Kft., BULYÁKI GUMI, www.spuribolt.hu.

– Hajósi Miklós –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…