Autósport R5-el koronázzuk meg az idei évet Közzétett 2019-12-23 0 Aligha sikerülhetett volna jobban Csomós Mixi és Nagy Attila idei évada, hiszen a Peugeot 208 R2-jükkel a magyar bajnokságban három bajnoki címet gyűjtöttek be, amiket a Szilveszter Rallye-n egy kiváló Skodával készülnek megünnepelni. A csapatvezetőjükkel, Szabó Krisztiánnal beszélgettünk a páros év végi terveiről. Tavaly óriási buli volt az East Motorsportnak, valamint a Csomós Mixi-Nagy Attila párosotoknak egyaránt a Szilveszter Rallye, hiszen pályafutásuk során először ülhettek R5-ben a srácok. Idén mire készültök? Nem maradhat ki ezúttal sem a Szilveszter Rallye, ahol egyértelműen az lesz a cél, hogy megkoronázzuk, vagyis Mixiék megkoronázzák a három bajnoki címet, sok futamgyőzelmet és külföldi sikereket is hozó fantasztikus esztendőt. Ez mit takar? Látványra, vagy időre próbálják meg terelgetni a Hungaroring környékén a 208 R2-t? Kicsit mellé lőttél a kérdéssel, mert a mogyoródi bulifutamra nem a megszokott Peugeot-val nevezett be a párosunk. A tavalyi évhez hasonlóan idén is szereztünk nekik egy Skoda Fabia R5-öt, amit az elmúlt év Szilveszter Rallye-ján egy szenzációs versenyautónak ismertünk meg. Ezzel biztosan méltó módon búcsúzhatunk 2019-től. Nem csak a fiúk, hanem a lelkes csapatunk, a szponzoraink, a családtagjaink, illetve a barátaink és szurkolóink is megérdemlik, hogy Mixiék újra csapassanak egyet ezzel az űrtechnikával. Sok köszönettel tartozunk mindenkinek 2019-ért. Hagyjuk akkor a Peugeot-t, nézzük a Skodát. Látvány, vagy kiugró eredmény? Eredménycentrikusak a fiúk, egész évben így versenyeztek és a Szilveszter Rallye-n is ebben a felfogásban gurulnak oda a rajtvonal mögé. Időre fognak menni Mixiék, mert nagyon szeretnének bekerülni az élmezőnybe. Szerencsére most komolyabb felkészülésre lesz módunk, mint amilyenre 2018-ban volt. Akkor szinte az utolsó pillanatban jött a lehetőség arra, hogy a párosunk kipróbálja a rallyesport itthoni és európai csúcsát jelentő versenyautót, ismerkedésről szó sem lehetett. Idén ettől kedvezőbb a helyzetünk ezen a téren, talán a hivatalos teszt előtt lesz egy üléspróba. Tavaly a magyar értékelésben harmadikként, az összetettben pedig ötödikként intették le a fiúkat. Jó lenne, ha ezúttal ezen az eredményen egy vagy akár több helyezéssel is sikerülne javítaniuk a futam végére. Köszönjük együttműködő partnereinknek: East Motorsport Kft, Balázs- Diák Kft, ZÉG Kft, Mika Gábor e.v., Vári- Vill Kft, Alu Casting Support Kft, Tau- Trade Bt, Magyar Trans Kft, Progast Kft, Heda- Sped Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, Dorka Trans Kft, RSZ- Kő Kft, Hun-Therm Consulting Kft, Nagy József e.v, Szotcar Autószerviz Kft, Főnixlift Kft, Granulines Kft, PharmaTrans- H&P Consulting Kft, Ruszkai és Ruszkai Kft, Tóth- Szer Kft, Tóth Imre e.v., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, Strong Bau Invest Kft, Draben Safety Kft, Edo 2003 Kft, Makó Dávid e.v., Onder Györgyné e.v. Rallye2.hu – Salánki Gábor