Interjú Igor, Anti, és Zion autóversenyzőkkel az FRT.Hu Kupa februári fordulója után.

Először is gratulálok a Mad Max Racing Team-nak, hogy egy abszolút első és két kategória második helyet értek el az FRT.HU Kupa február 10-i versenyén.

Igor bő 17 másodperccel győzött, így a nap leggyorsabb pilótája lett, míg Anti alig egy másodperccel maradt le a kategória első helyről, Zion sporttárs is szűk két másodpercre volt a dobogó legfelső fokától.

Mielőtt ezekről a szép eredményekről beszélnénk, kanyarodjunk vissza az időben egy kicsit.

Kedves Igor, megosztanád a portál olvasókkal a Mad Max Team mikor és milyen céllal jött össze? Hol is láthatjuk a versenyzőiteket? Kik is a versenyzők és milyen autóval a csapatban?

– Igor: Nagyon köszönöm, hogy itt lehetek veletek.
A darabos Magyar miatt előre is elnézést kérek, jó pár éve élek Magyarországon, de a Ti nyelvetek nem túl egyszerű egy külföldinek.

Gyermekkori álom, hogy versenyezzek, de ez elég sokáig csak álom volt. Tavaly áprilisban Zion barátom vitt ki az Euroringre, és ő mutatta meg, hogy Magyarországon rengeteg lehetőség van versenyezni, rally, pálya és minden fajta autó-motor sportban. Az Euroring után már tudtam, hogy versenyezni akarok, ezt amatőr szinten a rally cross szakágban kezdtem. Ez persze még a tanulás eleje volt. Itt megemlíteném Maricsek Miklóst és Csapatot, a navigátoromat Bán Viktort, akik az utóbbi időben segítik a pályámat. Nélkülük ez az eredmény nem jött volna létre. Nagyjából nyolc hónapja eldöntöttem, hogy összerakok egy csapatot, megcsinálom a Mad Max Racing Team-et és összeválogatok olyan versenyzőket, akik inkább a szívükből szeretnének versenyezni, és egy ilyen „őrült” csapatba jól érzik magukat. Zion Barátom nem volt kétséges, már három éve megy amatőr versenyeken rendkívül jó eredményekkel, most is második lett a Hayabusa motoros Suzuki kocsinkkal. Antival tavaly a születésnapomon találkoztam, és lelkesedése tetszett meg. Úgy döntöttem adok neki egy esélyt, amit kihasznált, hisz előző versenyen egy gyári EVO-val a verseny EVO-k között 3. lett, és most életében elsőnek meg kapta a Suzukit. Nagy versenyben a dobogó második fokára tudott állni. A Csapat persze nem csak pilótákból áll. Nagyon örülnék, ha a Csapat többi tagjára valaki kíváncsi, az meglátogatna minket a következő FRT versenyen Március 10.-én. Idén szeretnék elindulni minden lehetséges Rally versenyen, illetve az FRT kupákon is szeretném a Csapatot indítani, de képviselni fogjuk magunkat Rally Cross-ban, és most tervezzük a Drift szakosztályba való részvételt is.

Ami most biztos, hogy idén egy EVO WRC replikával fogok menni, mely egy EVO 7-es, EVO 9 hajtás lánccal, és óriási Mad Max matricákkal.

Zion és Anti a Suzuki Swift épített autómat kapja meg az FRT versenyekre, mely egy elég különleges darab. Az autó csővázas, hátul egy kb. 220 lóerős Hayabusa motor van, mely hátul hajt, a váltó is a Hayabusáé, amivel az utolsó versenyen meg is gyűlt a baja a srácoknak. Az istállóban áll még egy Rally Peugeot 206, egy BMW drift autó V8-as motorral, Opel Kadett Cross kocsi és most készül el a Radical, és folyamatosan bővítem, most van tárgyalás alatt egy Subaru, és egy Honda Civic és még egy EVO.

A februári FRT.HU Kupa eredményei mind, szép és jók, de mit is tudhatunk rólatok? Melyikőtök, mikor, és milyen autóval, indíttatásból kezdte a rallyzást, az autósportot? Eddigi eredményeitek? Mi is vonz benneteket ebben a benzingőzös „őrületben”?

– Igor: Mint említettem én tavaly kezdtem, egy Ford Focus RS volt az első utcai kocsi, amit ki vittem verseny körülmények közé, de azóta volt szerencsém nagyon sok különböző kocsit és különböző versenyt kipróbálni. Autocross versenyeken voltam, közben volt szerencsém menni előfutóként Rally versenyeken, és nagyon sok FRT versenyen is szerepeltem, de persze a pálya versenyeket sem hagytam ki, az egyik kedvenc pályám természetesen a Hungaroring.

A versenyzés, amit imádok. Imádom, amikor érzem, hogy tanulok, és amiket meg tanulok azt pontosan az aszfaltra tudom rakni. És amit láttok körülöttem. Imádom a szép lányokat. A Csapatomat megpróbálom mindenképp előre juttatni.

– Anti: Kb. huszonegy éve csöppentem bele az ilyen jellegű versenyekbe, eleinte Ladával, később Fiat Uno és Skoda Octaviával is elég jó eredményekkel tudtam menni, de kb 7-8 évet kihagytam anyagi megfontolás miatt minden ilyen jellegű versenyt. Itt is megköszönöm a bizalmat a Csapat főnöknek.

– Zion: Három éve megyek Autocrossban. Jó pár dobogós eredményem van, de nekem életkorom miatt ez már inkább csak hobbi, de megpróbálok a Mad Max Teamnek sok jó pozíciót hozni.

Január 10-én nem épp verőfényes napsütésben csaptatok a lovak közzé az FRT.HU Kupán. Kettő edző kör és négy mért kör várt rátok. Az eredményeteket már tudjuk, de miként is sikerült ez majd 5-6 fokos februári hidegben:

– Igor: Nagyon készültem, hogy ezen a helyen ezt az eredményt hozzam, de ahogy láttam nem én voltam ezzel egyedül. Voltak itt rajtam kívül is nagy csapatok. Két fajta gumit hoztam, mert az előző versenyen erre a csapat nem figyelt rendesen, és emiatt lecsúsztam a dobogóról. Hál Isten nem kellett elővenni az eső slicket, így közepesen kemény gumikkal mentem, és Viktor tanácsait megfogadva jött az eredmény. Nagyon boldog voltam, hogy ennyire sikerült a nagy csapatokat is magam mögött tartani, de úgy érzem, hogy ennek az idei versenyeken lesz bosszúja. Mindenki egy kicsit a fejéhez kap és biztos vagyok benne, hogy ők is nagyon fognak mindenre figyelni.

– Anti: Nekem nem sikerült jól a verseny eleje. Sajnos próba körre sem nem tudtam kimenni, mert az autó váltója megadta magát. Már amikor a bukót levettem volna, valahogy össze rakta a Csapat a váltó rudazatot, és el tudtam indulni, de gyakorlás nélkül ennyit tudtam kihozni a kocsiból és magamból. Úgy érzem, ha kicsit jobban összeszokunk a kocsival és tudom a pályát, akkor fogható lett volna az R3 Renault. Itt is gratulálok nekik, remélem legközelebb is ilyen jót versengünk!

– Zion: Én elméletben nem is indultam volna ma, de reggel, vagy inkább hajnalban még addig hívogatott az Igor, hogy kimentem, de én is mint Anti, csak a versenyen tudtam menni. Legközelebb oda teszem magam ígérem, és elhozom a legfényesebben csillogó kupát.

A versenyt megelőző nap edzésen vettetek részt. Mennyire is fontos számotokra az edzés?

– Igor: Én nem csak itt, szinte mindenhol gyakorlok. Mivel nagyon fiatal vagyok ezen a pályán, így minden tanulási lehetőséget kihasználok. Alig várom, hogy az Ádándi pályán mehessek ismét, de előtte itt az FRT-n is megyünk március elején, és párhuzamosan a Rába ringen is megyünk a Rally teszt edzés napon.

– Anti: Igazából a pénteki napra Szántó Zolitól kaptam egy drift kocsit, még akkor nem tudtam, hogy a versenyre a Suzukit bitorolhatom, ezért nekem teljesen más jellegű gyakorlás volt, úgymond csak “keresztbe”, és azt nagyon élveztem.

A 2018-as év terveiről szeretnélek Igor téged kérdezni:

– Igor: Szinte minden verseny lehetőséget kihasználva fog menni a Csapat, és itt kérek mindenkit, hogy látogasson el a www.madmaxracingteam.com oldalra,  ahol az Events gombot megnyomva láthatja, hogy hol jelenünk meg legközelebb. Az oldalt azért is érdemes nézni, mert versenyeinkről videók, illetve a galériában az autók mellett a szép lányok a MAD MAX ANGELS is megtalálhatóak.

A fő támogatónk a Mad Max Racing Team, mely autók kölcsönzésével foglalkozik. Itt nem csak sima hétköznapi autókra kell gondolni, hanem a Porsche 911 Turbo mellett a C63 AMG, és a Brabus 600 GTS is megtalálható, de akár Audi R8 V10 Spyder-el is loboghat a haja a Ügyfélnek, de lesz itt Lamborghini, Mustang és még sok szép sportos kocsi, nézzétek meg a www.sportrentcar.com oldalt, már csak az autók miatt is érdemes.

Suziki Hayabusa Gici Antal

FRT Kiskunlacháza MadMax Racing Team

Hajósi Miklós

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…