Kategóriagyőzelem a 22. Mikulás Ralin

0

Újra összeült egy versenyautóba a Juhász Csaba, Juhász István régi-új ralipáros méghozzá a Mikulás Ralira.

Csabit kérdem az „aranyosra” sikerült 22. Mikulás Rally után.

Kezdjük a pályabejárással: Egy ilyen sziklás, murvát területen milyen autóval és gumival célszerű pályát járni?
–  Jobb lett volna egy terepjárót vagy pickup-ot használni, mert néha majdnem elakadtunk a sárban. Legközelebb majd jobban rákészülünk erre a kihívásra.

Mennyire sikerült jó itinert írnotok Istvánnal?
– Szerintem nagyon jó itinert írtunk,  persze mindig lehetne még tökéletesíteni, de a sárdagasztós pályabejárásból kihoztuk a maximumot.

Győzelemmel zártátok a versenyt. Ennyire jót tett a verseny előtti teszt?
– Nem, az kevés volt. Nem hasonlított a teszt pálya a Kislőtér gyorsaságihoz. Ezért csak kis módosításokat végeztünk a beállításokon, mert nem tudtuk, hogy hogyan fog viselkedni az autó az igazi murvás részeken. Az első igazi teszt maga az első gyorsasági szakasz volt.

Mennyire sikerült kiautóznatok a Renault Clio-t?
– Komolyabb teszt nélkül a versenyen tudtuk kiismerni a Cliot, bár nem volt teljesen újdonság számunkra. Két éve már mentünk ezzel az autóval a Mikulás Rallye-n. Az autó  nekem nagyon tetszik, jó a futóműve. A motor lehetne erősebb, mert ez nem az utolsó fejlesztés, de így is nagyon élvezhető volt. Az utolsó szakaszon már nem sokat hagytunk benne, ott viszont már hiányzott két új gumi az első kerekre, mert sokszor érezhető volt, hogy már nincs olyan tapadás, mint az előző körben.

A gyorsok közül, melyik és miért tetszett nektek a legjobban?
– A Kislőtér szerintem nagyon jó szakasz volt. Igazi rallye pálya, minden van benne, amitől jó egy murvás szakasz. A körgyorsaságit viszont el is felejteném. Az számomra élvezhetetlen volt.

Legközelebb hol láthatunk versenyezni?
– A Szilveszter Rallye-n indulunk, ugyanezzel a Clio-val.

 

Köszönjük Partnereink segítségét! Az „Infovárosok hírportál hálózat”, Dynax, P.O.P Sales, Szl Tank (Szilágyi László), Civis Solar, Bólya, Gobaldaru, DDZ Med, B-Partner&More, NR Szoftver Kft., Black Point Kft., Magyar Ipar Kft., EastJob, Komplex-D, Nomido Madera, Lanexpert Kft., Tiszaújváros Transz, Naturgold Farms, GoodStone, Olvisz 98, Baromfiudvar, Félix Professional, Assist Trend Észak Kft., Castrol Unilub Kft., Szamsped.hu, TT Sped, Mahiti Kft., Andrezol-Net Kft., T-Forex Kft., West-Start., West Parcel, Vozik Balázs E.V., Hard Trans Kft., Kóródi Tamás E.V,  Kelet-Atlasz Kompresszor Kft., R-Pex 2000 Kft., ProDuct-Price Kft., HB Ce, Extem Line, Nagy Ferenc E.V. (Munkaerőközv),  Öko Trans Kft., Inter Agrowashker, Márkó ÁBC, H-Euro Consult Bau Kft, ML Log Kft., FEST-GROUP, Kartel 97 Bt, Diákmeló Miskolc, Dr Lan Kft., TiszaBérc Kft, Vanco Bt, Salépker EU 2000 Kft., Karcher Debrecen, Strong Bau Inveszt Kft., Adó-dó Plusz Kft., Phobextools, Carcolor, Lanexpert.hu, drlan.eu, mihidra.hu, Tóth-Szer Kft., Kiss Zsolt E.V., Interdairy Hungary Kft., Tatár és Társa Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Vollux Rent Kft., Liliomlakókert.hu, Vollux Managment Kft., CSV Logistik, Neurofeedbackmiskolc.hu, Kelet-Metál Kft., Nyírség MÉH, ZOLGERTRANSZ Kft., 4K SHOP., Total Wagon Managment Kft., Delta Hungária Kft., Delta Magyaroszág Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., Kiss Zsolt E.V., Salépker, Fire-Crew Kft., Liza Kft., Nomido Madera, Civic Partner, Hajnal és Kriszt, Web Factory, Székhelyi Kamion, Inker Bt., Pedro 2006 Bt., Simon Zoltán E.V., AG-ING Kft., Ali-Transport, Decran Kft., Rodex Kft., VÍDIA Csavarszaküzlet, Dr. Sóczó Réka egyéni ügyvéd, Private Reprezent Kft, LEL Kft., Volvid Zrt., Ferencz Racing Technology, Monett 2008 kft., HLS Ventil Kft., RODEX Kft., Hydro Flow Kft., Tatár és Társa Kft., Dankó Trans Kft., Épgép-Komplex Kft., Eastern Course Company Kft., A-HÍD Építő Zrt.

– Hajósi Miklós –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…