F3+F4 = Gender Racing 2021

0

Ha röviden akarjuk leírni, akkor a fenti képlettel számol az idei versenyszezonra a hazai autósport legsikeresebb formula autós csapata.

A GRT számára komoly kihívásokkal teli, de nagyon örömteli év is volt egyben a tavalyi szezon. Óriási siker volt, hogy a gokart szakágból érkező újonc versenyzők, már első szezonjukban értek el győzelmeket, és bajnoki címeket, valamint a csapatfőnök kisfia, Gender Tomika is megszerezte első gokartos futamgyőzelmét és egyéb kiváló részeredményeit nézve is nagyon messzire mutathat rajta keresztül a Gender Racing második generációs sportszakmai jövője! Valamint 2020-ban aratta a csapat az első E-sport sikereit is a SimRace2Real online versenysorozat formula autós kategóriájának bajnoki címének elhódításával.
Bízunk benne, hogy a 2021-es évad már remélhetőleg könnyebb, kiszámíthatóbb lesz – ha a járványhelyzet is engedi – végre a versenyeken és az egyéb megszokott és új rendezvényeken már személyesen is újra találkozhat majd a csapat szurkolókkal.
Sajnos a 2021 versenyszezonban jelenleg ez továbbra sem lehetséges, így a csapat egy Szujó Zoltán sportriporter által vezetett online eseményen nyitotta meg az idei versenyévadot a Hungaroringen. Ezen ismertették, hogy a csapat 2021-ben is a tavalyihoz hasonló programot tervez az FIA CEZ, az osztrák Drexler Formel Cup, az olasz Topjet F2000 és persze a hazai MNASZ Autós Gyorsasági OB versenysorozatokban, melyek naptárában szerepelnek például olyan új különleges helyszínek, mint SPA Francorchamps a híres Eau Rouge kanyarral.
Az idei szezonra a csapat két fiatal versenyzője kicsit eltérő szakmai irányt választott a folytatáshoz. Berta Benjámin marad az F4-es autónál, szeretné teljesen tökéletesen, 100%-osan kiautózni azt, hiszen véleménye szerint valamelyik komoly nemzetközi Formula4 sorozat lenne számára a következő legelérhetőbb, és legjobb perspektívát kínáló sportszakmai lépcsőfok.
Oliver Michl egy merész lépéssel ismét egy újabb és erősebb technikára vált át és 2021-ben átül a GRT Toyota motoros Forma3-as Dallara-jába, amivel jó esélye nyílik ott lennie a CEZ sorozat abszolút élmezőnyében. A váltás egy nagyon komoly, nagy kihívás, de a tavalyi szezonban a Formula Renaultban szerzett tapasztalatai alapján hamar összebarátkozhat majd az erősebb versenytechnikával.
A csapat legifjabb tagja Gender Tomika viszont már túl is van első három bajnoki fordulóján a nyolcfordulós olasz IAME Series kemény mezőnyében ahol hamar az élmezőnybe verekedve magát, a dobogós helyezéseket kóstolgatva eddig egy negyedik hely volt a legjobb eredménye mellyel a bajnoki tabella nyolcadik helyéről várhatja a folytatást.
A Gender Racing Team autós szezonja a hétvégén kezdődik a Hungaroringen a hagyományos évadnyitó Laptiming Kupával az FIA CEZ és az MNASZ Autós Gyorsasági OB első fordulóján. A versenyhétvége sajnos a járványhelyzet miatt még most is zárt kapuk mögött zajlik majd, de a szurkolók online stream közvetítésen követhetik majd a versenyfutamokat!
Így a Gender Racing is egyelőre csak a képernyők elé invitálja a szurkolókat sok szeretettel és a csapat social média csatornáin keresztül is igyekszik majd sok-sok információval és érdekességgel ellátni a sportbarátokat!

Fotó: Gender Racing Team
– Boncz Elek –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…