Beszélgetés Nagy Tamás Rallyversenyzővel az Eger Rally után.

Megosztanád a portálolvasókkal a 2018-as Eger rallyn történteket?  Miként értékeled 2018 első rally versenyét? Volt-e technikai gondotok, kalandotok a gyorsokon, hogy muzsikált a Moszkvics alattatok? Miképp is szerepelt az navigátorod?
– Az Eger a kedvenc hazai versenyem, szokásos csapat, egerszalóki szállás. Épp, hogy kész lett a kocsi a versenyre, de hibátlan autót vittünk le Egerbe. Ennek ellenére péntek reggel az indítás után elkezdett ömleni a vízpumpája, és egy tőcsavar is megszakadt, amikor le akartuk venni a téli gumit, amivel készültünk a kutya körülményekre.

Ez jó egy órával a technikai átvétel előtt történt, esélyünk se volt kicserélni a vízpumpát. Ok, beraktuk a kocsit a parc-fermébe, addigra már csak csepegett a vízpumpa. Este mentünk a rajtdobira, de olyan vörös mocsár volt a salakpályán, hogy bakancsban másztunk be a kocsiba, és ott próbáltam felvenni a versenycipőt. Ott jöttem rá, hogy nincs annyi hely az autóban, hogy fel tudjam venni, igy zokniban mentem. Szerencsére, nem kellett kiszállni…
– A 20 gyorsból álló verseny alatt komolyabb műszaki problémánk nem volt, viszont teljesen felgyógyult a Moszkvics is, már nem fogyott a vize sem.

Ennek ellenére elég kalandos volt a versenyünk, volt félregyógykezelés, családi dráma, magánéleti ki-mit-tud, kőkemény eltévedés egészségügyi ok miatt, 50 kilométeres gyors, bosszú, és rengeteg nevetés. Tényleg olyan volt az egész verseny, mintha egy délamerikai szappanoperában játszottunk volna.

A 11-es éjszakai gyorson, először eltaláltam egy gumit a jobb hátával, amin át is gázoltunk, aztán 90-100-nál elúszott az autó egy bal2-ben, 30 centin múlott, most is kiver a víz, ha rá gondolok.

Borsodnádason nem volt kigumizva a pálya mikor írtuk, így az elsőn nagyon bénáztam, de a második perfekt lett.

Anetta nagyon kedves, vidám és közvetlen, jó navigátor. Gyorsan alkalmazkodott a múlt századi körülményekhez.

2018-ban Miskolcon nem indulunk, Fehérváron és Pécsen valószínűleg ott leszünk. Külföldi verseny is tervben van, de még nincs végleges döntés a továbbiakról.

 

Nagy Tamás – Halász Szabó Anetta
Főtaxi SC – Moszkvics 403
Credobus Eger Rally
2018.03.23-25.


Köszönet a Támogatóknak: Autókalauz használt alkatrész áruház, Andó Autószerviz, és külön köszönet első számú kereskedelmi partnerünknek a Szakál-Met-Al Kft.-nek, hogy az együttműködés lehetővé teszi számunkra a versenyzést.

– Hajósi Miklós –

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…