Egyik szemünk sír, a másik nevet… SOLID Racing Team – Eger Rallye – 2019.03.29-31.

0

Amilyen jól kezdődött, olyan rövidre és szomorúra sikeredett az Eger rally számunkra.

Nagyon vártuk a rajtceremóniát, de sajnos nem hozta azt a szintet sem ez, sem maga a futam, mint amit eddig megszoktunk. A rajtdobogón csak át kellett gurulni, és mentünk is az első gyorsaságira, ami egy 4 km-es szakasz volt, 3 lassítóval és egy terelővel, ami nem nagy kihívás. Ezt teljesítettük, de inkább a hétvégi gyorsaságikra koncentráltunk.

A szombati első gyorson még tapogatóztunk, mert a verseny előtti beállításokat akartuk megnézni, hogyan viselkedik az autó. Miután éreztük, hogy minden a helyén van, gondoltuk a második körben már a saját tempónkat tudjuk autózni. Edinának is bele kellett rázódnia a rally1-es folyamatba, de az első méterektől kezdve tudta mi a dolga, és azt az „elvárható” és tőle megszokott magas szinten nyújtotta. A második gyorsra úgy mentünk, hogy tudtuk, itt nagyon kell vigyázni az autóra.

Annyira rossz minőségű volt, hogy egy traktorral sem mentem volna rá. Az utcai autónk alja még a pályabejáráson megsérült, pedig volt olyan rész, ahol 15-20 km/h sebességnél is akkorát ütött, hogy azt hittük gyalog kell hazamennünk.

Miután teljesítettük a gyorsaságit, és láttam, hogy nem kaptunk defektet, elindultunk a 3. pályára, de menet közben elment az olajnyomás és az erő az autóból, majd elkezdett csattogni a motor. Ott tudtuk, hogy nagy a baj. Sajnos annyira felütöttük az alját, hogy a karter szétrepedt, és elfolyt az olaj. Ennek következménye, hogy csapágyas lett az új motorunk.

Számtalan dolog volt, ami a hétvége alatt megkérdőjelezte a versenyrendezés kompetenciáját, így joggal mondhatom, hogy nagy csalódás volt számunkra ez a futam.

Verseny előtt úgy álltunk a bajnoksághoz, hogy minden aszfalt futamon rajthoz fogunk állni, de az egri verseny után ez erősen megkérdőjelezte ezt a szándékunkat.  – tette hozzá Kondella Péter.

Csapatunk másik egysége sikeres versenyt tudhat a háta mögött.

Mint a többi versenyző társunk mi is nagyon vártuk több hónapos téli kényszerpihenő után az évadnyitó Eger Rallyt.

A kategória melyben évek óta versenyeztünk a tavalyi év végével megszűnt. Ez olyan változtatatásokat engedett a versenyautókon, melyek a homológizációs lapon nem szerepelnek. Az idei évben a Magyar Historic Rally bajnokságban folytattuk a száguldást, így a versenyautónkon lényeges visszaalakításokat kellett végeznünk.

A másik változás a navigátorom személyében volt, ugyanis állandó társam egy komoly hasi műtét után nem tudott még felépülni, így csapatunk másik kiváló navigátora Szilassy Arnold foglalta el a jobb oldali ülést.

A változások jó irányt adtak számunkra. A kiválóan felkészített autó, a jó navigátor és az összehangolt csapatmunka a Historic bajnokság abszolút harmadik és a kategória első helyét eredményezte számunkra.

Nagyon örülünk az eredménynek és köszönjük a támogatóink bizalmát – fűzte hozzá Gyenes András

 

Partnereinknek köszönjük az együttműködést: Ecoffice Technology Kft. – Triumph Adler; EGROKORR Festékipari Zrt.; Evolution Consulting Kft.; Innovitas Nonprofit Kft.; Rowa Chemical Kft. – BLACKFAST; RAIKER – www.raiker.hu; Dokutech Center Kft.; Ital Logisztika Kft.; C+D Automatika Kft,; Kudo Trade Plus Kft,; Tower-Tech Kft,; SP Kosaras Kft.; Best-Vill. 2000 Kft.; KOOS WEBER Hungária Kft., ROBITLÁG Bt.; HUNIPER Permetező Kft., The Body Shop, SEQOMICS Kft.

  • Valami új kezdődik

    SOLID Racing Team – Székesfehérvár Rallye – 2019.06.07-09. …
  • Változásokkal és kihívásokkal teli évkezdet

    SOLID Racing Team – Eger Rallye – 2019.03.29-31. Kondella Péter – Kondella-Fülep Edi…
Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Monaco: A Forma-1-es versenyzők preferált lakcíme

Ha valaki egy kicsit is beleássa magát a Forma-1 elbűvölő világába, könnyen észreveheti, h…