Autósport Nagy Attila: Orfűn tesztelünk a Salgó Rallye-ra Közzétett 2021-02-26 0 Csomós Mixit és Nagy Attilát megtréfálta az időjárás, nem versenyezhettek a Winter Rally Covasnan, ezért az Orfű Rallye-ra – ami sokaknak a bajnoki nyitány főpróbája lesz – kettőzött erővel készülnek. Nagy Attilával beszélgettünk. Amikor legutóbb felhívtalak, akkor éppen a Covasna Winter Rallye-ra utaztatok. Igen, ez így volt ígértem is, hogy beszámolok az erdélyi élményeinkről. Nagyon izgalmas februárnak néztünk elébe, aminek a legjobban várt pillanata mégis elmaradt. Már harmadik napja élveztük Szabó Gergőék vendégszeretetét, készültünk rá, hogy végre a Skodánkat is megjárassuk a hóban, felhőtlen, vidám csapatásra vágytunk, ám este nyolc óra körül jött egy E-mail, – nem is teljesen váratlanul – hogy eltolják a verseny időpontját, mert nincs elegendő hó a pályákon. Elolvadt mindenütt, hiszen +8 fok is volt napközben. A futamot végül, két héttel később tartották meg, akkorra alaposan lehűlt az idő, és a várt csapadék is megérkezett, de mi ezt már sajnos nem tudtuk kivárni. A munkánkkal nem tudtuk összeegyeztetni az új dátumot, nem lehetett mást tenni, haza kellett utaznunk. Ennek nem örültünk, de így is rengeteg élménnyel gazdagodtunk. Hószánoztunk, feljutottunk a Madarasi Hargitára, voltunk a Békás szorosban, snow board-oztunk és megismerkedhettünk az erdélyi emberek önzetlen vendégszeretetével. Nem lehet kérdés, hogy a Covasna Winter Rally ottmarad a bakancslistánkon és az is biztos, hogy visszatérünk, mert autózás nélkül is szenzációsan éreztük magunkat a csodaszép tájakon. Reméljük, 2022-ben ismét megpróbálhatjuk. Hazajöttetek és… … és a csapat szinte azonnal nekilátott az autó újbóli átépítésének, mert a havas pályákra, murvára való futómű került a Skoda Fabia R5-ünk alá. Atomjaira lett újra bontva a kocsi, ismét átnéztek mindent a srácok, hogy még véletlenül se legyen egyetlen gyenge láncszem sem a rendszerben. Leszedtük a karosszériáról a tavalyi dekorációt, 2021-re újjal készülünk, ami hamarosan felkerül az autónkra. A Covid járvány nem tudta kioltani bennünk a tüzet, gőzerővel készülünk a szezonra, jó lenne idén akár már egy futamot is nyerni, valamint a legjobb három közé mindenképpen szeretnénk valahogy beférni a bajnokság végére. Hol kezdődik meg a versenyszezon nektek? Folytatjuk a tavaly megkezdett együttműködésünket a Rabócsiring Kft-vel, ezért mindenképp a máriapócsi aszfaltcsíkon kezdjük a visszarázódást. Ha a Covid és a korlátozások lehetővé tennék, akkor ezt szeretnénk egybekötni egy partnertalálkozóval és szeretnénk néhány szurkolónak is átadni az R5 adta élménybombát. Az első éles futamot természetesen mi is a Salgó Rallye-n futjuk majd, de előtte március 13-14-én ott leszünk az Orfű Rallye-n. Nagyon szeretjük a mecseki pályákat, pláne azóta, hogy 2017-ben, a Baranya Kupán sikerült megszereznünk a Rally2 Bajnokság abszolút bajnoki címét. Mindketten keményen edzünk, Mixiről és rólam is leugrott néhány kilogrammnyi testsúly. Innentől már csak mentálisan kell összekapni magunkat, hogy a tavalyitól még összeszedettebbek lehessünk a versenyhétvégéken. Orfűn igaz csak tesztelni fogunk, de lazsálni biztosan nem, mivel arra törekszünk, hogy a Salgó Rallye-n, élesben, már a lehető legjobb formában állhassunk oda a rajtvonalhoz. Végezetül szeretnék az olvasók figyelmébe ajánlani egy összefoglaló videót Mixi eddig pályafutásáról, a tavalyi évünkről és az idei kilátásokról: Figyelem!!! Az első néhány perc a nyugalom megzavarására alkalmas jeleneteket tartalmaz!!! Szezon után, szezon előtt Csomós Miklós -Nagy Attila Szezon után, szezon előtt Csomós Miklós -Nagy Attila Skoda Fabia R5Készítette: Tóth István – Zemplén TVHonlap: ztvmotorsport.hu Külön szeretnénk megköszönni a Film készítőjének munkáját, Tóth Pistabácsi ősidők óta jelen van a magyar autósportban. Nagyon megtisztelő, hogy figyelemmel kíséri és megörökíti a versenyeinket! Köszönjük együttműködő partnereinknek: T+Á Média Kft, CIKS Kft, ZÉG Kft, AURUM FRONS GRAND KFT, RabócsiRing Kft, Balázs-Diák Kft, Északmagyar Téglaipari Kft, BAZ Express Csomag Logisztika Hungary Kft, Magyar Trans Kft, Heda-Sped Kft, Tau-Trade Bt, SoldoBau Mélyépítő Kft, UJGOLD Kft, SFT Ungarn Kft, Alu Casting Support Kft, Progast Kft, Por + Fém Kft, K-N Transz Kft, Sárospatak Város Önkormányzata, Tiger Tools Kft, RSZ- Kő Kft, HANKOOK Racing Tires – RTH Versenyabroncs Kft, MOL Racing Kft, Rapidnyomda. – Salánki Gábor –