Autósport Második hely az Eger ralin Közzétett 2020-09-13 0 Egy kalandosra sikeredett Eger rali után van a Juhász Csaba – Juhász Zsolt rali páros. Juhász Csaba – Juhász Zsolt Juhász Média Kft – Renault Clio R3T Q8 Oils Eger Rally – 2020.09.05-06. Erről a versenyről faggatom Csabit, a pilótát. Kategória első idővel nyitottatok a szombati két gyors után, amit a Pétervásári elág – Sirok sikerült abszolválnotok. Ennyire jó időt mentetek, hogy még egy kis kaszni átalakítás is belefért? – Egész jól kezdtük a versenyt, az első gyorson mentünk egy biztonsági tempót. Felraktuk a lámpasort, de teljesen feleslegesen. Csak szürkület volt, ami egy kicsit zavart is a vezetésben. Az viszont jól látszott, hogy rengeteg felhordás volt a pályán. A második szakaszon próbáltam gyorsulni, de az egyik kanyarban megpördültünk és kicsit neki csúsztunk a korlátnak. Leállt a motor és mire újra indult, addig sok időt veszítettünk. Gondoltam, hogy másnap majd belehúzunk. A Vasárnapi első gyorson begyűjtöttetek gyorsan 10 másodperc büntit. Mire is kaptátok? – Korai rajtért kaptuk a büntetést. Nem jött jól, mert ezen a szakaszon is megforogtam, ugyanúgy, mint az előzőn. A motor most is leállt, de a különbség az volt, hogy nagyobb erővel csapódtam a szalag korlátnak. Az autó eleje eltűnt egy pillanat alatt, még abban sem voltam biztos, hogy folytatni tudjuk a versenyt. Aztán etapon tüzetesen átvizsgáltuk az autót és úgy döntöttünk, hogy tovább megyünk. A szervizben, aztán a fiúk rendbe rakták a kocsit és tetemes hátránnyal, de megpróbáltuk befejezni a versenyt. A Szarvaskő – Egerbocs szakaszon gyorsultatok a legtöbbet. Bejött ez a szakasz nektek? – Folyamatosan állítottunk az autón, és ezen a szakaszon váltak be a legjobban a változtatások. A Bátor – Pétervásári elág gyorson is megcsíptetek egy lassítót, így már plusz 20 másodperc büntit kaptatok. Hogy sikerült? – Próbáltam egyre rövidebbeket fékezni, de kiderült, hogy rövidebbet már nem lehet. A két versenynapon kb. egy óra tizenhat percet töltöttetek versenyközben a Renault Clio R3T-ben. Mennyire vette ki vasárnap délutánra az erőt belőletek? – Kicsit elfáradtam, de igazából akkor nem éreztem ezt. Inkább este éreztem az alvás hiányt. Szombat éjszaka 6 óra alvás jutott nekünk, ami nem sok. A szerelők még kevesebbet pihentek. Le a kalappal előttük, rengeteget dolgoztak a két nap alatt. Köszönöm nekik a munkájukat. Kategória második helyen értetek célba. Öröm és boldogság látszott rajtatok a tesóddal a célceremónián. Mennyire volt ez őszinte? Hogy tetszett a sok kihordásos szakasz? – A második helyezésnek nem örültem, mert mindig első akarok lenni. De a saját hibámnak köszönhetem, hogy nem lettem első. Több éve nem indultam már Egerben, nagyon meglepett ez a sok felhordás, nem is tudtam rajta gyorsan menni. Az autó sem erre lett beállítva, ebből most tanulnunk kell. Ezt leszámítva jó kis verseny volt. Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft., Decran Hungary Kft., Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., Tiszaújváros Transz Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Boxi Trans Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Dr Lan Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., WellTest Info Kft., Delta Hungária Építő Kft., Delta Magyarország Kft., Naturgold Farms Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., Diák- Meló, Black Point Kft., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Hydroflow Kft., Artifex J+J Kft., BIMF Kft., Private Reprezent Kft., Denver Kft., LU-KO LIVE Kft., Borsod Color Kft., Sahinler Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Dankó Trans Bau Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft., Granulines Invest Kft. Fotó: Hajóka SportFotó – Hajósi Miklós –