Autósport Ezüstérem az I. Nyíregyháza Rally-n Közzétett 2018-11-26 0 Élete második ORB futamán van túl Dudás Gergő, akinek Szabó Krisztián diktálta ismét az itinert, mint a Mecsek Ralin. Gergőt faggatom az I. Nyíregyháza Rallye (túlélő túra) után. 2018 második ORB futamán vagy túl. Jól sejtem, hogy örülsz a navigátoroddal, hogy átgurultatok a céldobogón? – Teljes mértékben, nagyon boldogok voltunk az utolsó gyorsasági szakasz után. Nem kis falat volt nekem ez a verseny. Rallye2-ben hozzá voltunk szokva a 80-90 kilométeres versenyekhez, ehhez képest Nyíregyházán 209 kilométert versenyeztünk, nehéz körülmények között. Az első megmérettetés a Kossuth téri rajtceremónia után várt rátok, ahol egyből kategória harmadik hellyel nyitottatok. Miként sikerült így végig találnotok a Szuperspeciálon? – A délutáni pályajáráson fantasztikusnak ígérkezett ez a belvárosi gyorsasági. Örültünk, hogy végre nem gumikat kell kerülgetni, de sajnos a köd közbeszólt. Sok mindent nem lehetett látni 10-20 méter volt a látótávolságunk, ami nehezítette a dolgunkat, de nagyon tetszett még így is. Egy hibát vétettünk, az egyik visszafordítóban beforogtunk, ezt leszámítva minden rendben volt. Szombaton nyolc gyors volt rátok mérve. Miként sikerült abszolválnotok? – Kalandokkal teli nap volt. Sajnos az ötödik kilométernél egy jobbos kanyarban lévő rönkhöz túl közel húztam az autót és összetörte a felninket, amit egyből egy defekt követett. Reménykedtünk, hogy le tudunk jutni kerékcsere nélkül a gyorsasági szakaszról, de sajnos a tempós egyenesekben szétrobbant a felnink és muszáj volt kereket cserélnünk. Emellett egész nap turbónyomás problémával szenvedtünk és a köd sem könnyítette meg a dolgunkat. Nagyon sajnáltuk, hogy az utolsó körben a mádi gyorsasági elmaradt. Szerintem mindenkinek a kedvence lett ez a gyors. Vasárnap se jutott kevesebb nektek a pályákból, és küzdelmekből, mint előző nap. Rögös volt az út a céldobogóig? – Vasárnap a külön rajtengedély miatt hátul indultunk, ezért aznap négyszer előztünk, mivel valakit mindig utol értünk, ez sajnos mindkét nap hátráltatott minket. Sikerült négy defektet összehoznunk vasárnap és sajnos a mádi szakaszon a szervónk is elment. Nagyon jó körön voltunk Mádon, így nagyon csalódottak voltunk emiatt a szakasz miatt. Ha újra rajtolhatnál, mit tennél másként? – Semmit. Rengeteget tanultunk, és kellettek ezek a negatív események hozzá, hogy ennyire sok mindent éljünk át egy verseny alatt. 209 versenykilométer, több mint két óra egy Mitsubishi EVO IX.-ben Krisztiánnal, jó pár perc a szervizben, gyűjtőben és még több idő az etapokon. Ez volt jellemző az I. Nyíregyháza ralitokra. Mennyire voltatok boldogok a célban, hogy is értékeled a versenyeteket? – Természetesen boldogok voltunk, hogy célba kormányoztunk az EVO-t. Sok tapasztalatot és versenykilométert gyűjtöttünk. Egyre jobban megismerjük egymást a versenytársakkal, aminek nagyon örülök. Végül hogy is sikerült nektek az I. Nyíregyháza Rallye? – Hatalmas küzdelmek árán sikerült a kategória 2. helyen célba érnünk az I. Nyíregyháza Rallye-n. Küzdelmes versenyen vagyunk túl és örültünk, amikor átgurultunk a céldobogón. Legközelebb a Mikulás, vagy a Szilveszter Ralin láthatunk? – A Mikulás Rallyen fogunk indulni. Szeretném megtapasztalni, milyen a laza talajon közlekedni a Mitsubishivel. Vissza 1még17 Következő Köszönöm a segítséget és a támogatást Tiánnak és a szervizcsapatnak, családomnak, valamint szurkolóinknak a kitartó biztatás! Partnereink segítségét köszönjük: CloneGsm, Well Done, Prometric Test Center, Stage light theatre szociális szövetkezet, DepArt Productions Nonprofit Kft., Ticket shop Hungary, Bakerlit Multi Art Center, Üvegkalmár, Dream-Light – Theatre Bt, 383 the kopjary water, Multi Copy. – Hajósi Miklós –