Újabb „N”-es győzelem!

0

Ismét megnyerte az „N” csoportos autók versenyét a Ritmus ASE párosa, a Szilágyi-Váradi duó a 44. INA Delta Rally-n egy Mitsubishivel, míg a horvát értékelésbe egy 2. és egy 3. helyet hoztak haza.

Szilágyi János:

Meg vagyunk elégedve az eredménnyel, mindent kihoztunk a versenyből, amit ezzel az autóval lehetett, hiszen csak R5-ös autók végeztek előttünk. Első nap kis szerencsénk volt, hiszen Hideg Krisztiánék defektje miatt a 2. helyet szereztük meg a horvát értékelésben, mivel a horvátoknál két külön versenynek számított a két nap. Pedig elég kaotikus volt az első nap, hiszen leszakadt az eső két gyorsasági között, ahol nem volt szerviz, így mindenki azzal a gumival gazdálkodhatott, ami volt nála. Így az első napot az összetett 5. helyén zártuk.

A második napon is tudtuk tartani a lépést, volt, ahol meg tudtuk közelíteni az élcsoportot, pedig ezek a horvát pályák inkább az R5-öknek kedveznek, hiszen rengeteg kanyar és kevés egyenes van. Végül 3,7 mp-es hátránnyal szorultunk az összetett 6. helyére, de ennél többet nem is vártunk magunktól, az meg, hogy a Horvát bajnokság 2. helyére jöttünk fel az év közepére, több, mint amit vártunk, hiszen négy remek R5-ös pilóta is van a mezőnyben, de így az első két helyet mi magyarok foglaljuk el.

Most egy kis szünet következik a bajnokságban, de mi részt veszünk közben egy szlovén versenyen, amit nagyon szeretünk, hiszen az is egy remek verseny, de leginkább, hogy a mostani jó formát megőrizhessük.

Támogatóink segítségét köszönjük: Hetech Trend, Vasút Komplett, Droidx, GDP Guru, Autoflex Ker., Villumen, Airvent, Riwax, Di-Fer csoport, ZFW Hortiservice, Sütödetech, VPT Group, ATRA Kft., Sun&Fun Holidays, CATA, RD InterBox Trans Kft., Hyundai Hungary, Garzonszépítők Kft.

Töltsön be több kapcsolódó cikket
Még több betöltés Autósport

Vélemény, hozzászólás?

Ezt már olvasta?

Az autósport története és magyarországi helyzete: múlt, jelen és jövő

Az autósport egyidős az autó feltalálásával. Az első versenyeket a 19. század végén rendez…