Jelentős átalakításokat jelentett be Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója és tulajdonosa. A közösségi oldal a jövőben az aktív tartalmakra helyezi majd a hangsúlyt. Nagyobb teret kapnak a kommentek, bejegyzések és élő kapcsolatot jelentő videók. Háttérbe szorulnak azok a posztok, amiket mindenki csak lájkol, és továbbgörget. „Meg akarunk győződni arról, hogy a termékünk nemcsak szórakozás, de jót tesz az embereknek. Láthatóbbá tesszük az interakcióra sarkalló bejegyzéseket, hogy a facebookozás újra pozitív élménnyé váljon ” – írta Zuckerberg saját oldalán. Elemzéseik azt mutatták, hogy az emberek akkor hajlandók még több időt az oldalon tölteni, ha közben minőségi kapcsolatba kerülnek hasonlóan gondolkodó emberekkel. A tavalyi év végén Zuckerberg – az amerikai elnökválasztást követő orosz befolyásolási kísérletetek nyomán – azt mondta, a közösségi oldal meg fogja állítani az álhírek terjesztését.